Paus

Ja här står det still på insamlingsfronten. Filtar finns ff oinlämnsde pga brist av kontakt med avdelningen. Eftersom det är en bit för mig att åka vill jag inte åka oplanerat. Nu har jag ett par anledningar att åka till Näl närmsta tiden så kan hända jag lämnar dem vid tillfälle. 

Insamlingen står still pga ont om kommunikation samt även tid för min del. Återstår att se hur vi går vidare. 

Inget görs utan uppdatering här iaf. 

Snart sommar och sommarledigheter. Hur skönt?! 

Trevlig sommar! 

Det här inlägget postades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

Kommentera

