Hamstern hamstrar

Det var i maj 2015 jag lämnade till Näls neo senast. Har haft hopp om inlämning både världsprematurdagen och jul. Så jag har bett om mer och mer inför dessa tilltänkta inlämningar. Men inlämningarna blev inte av. Så jag har hamstrat, samlat på hög för våra fantastiska sömmerskor syr så att det ryker och spottar ut plagg. 

Jag har skickat vidare många plagg till andra insamlingar ändå har jag lyckats få ihop en gedigen hög till Näl. Vi får se, de kanske klarar sig i över ett år nästa gång. Och jag ska inte be om saker förän de verkligen behövs. 

Jag har lämnat in allt detta  

    
  

92 sett med mössa, body, byxa eller mössa, heldress 

2 tvillingsett

8 sett med mössa, body, byxa och snuttis
25 filtar med mössa
3 goshjärtan

Massa stickade mössor! 

Och nästan 20 blandade paket till som jag hämtade på vägen. 

Eftersom jag samlat i ett år nästan så kan jag inte nämna alla vid namn nu. De flesta som bidragit finns nämnda i tidigare inlägg. Senaste 2 v har jag fått tre paket som ej står omnämnda någon stans. Micka Fredriksson skickade en filt, Chamilla Engqvist skickade flera sett och (någon mer) Skickade massa filtar. Tack ❤️

Ett megastort hjärtligt tack hälsar jag, personalen på neo Näl och alla prematurföräldrar. 

  

Det här inlägget postades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

Kommentera

