Sorterar och packar

Lägger några (många) välbehövliga timmar på att sortera allt som inkommit. Pust, det är mycket att fota och packa. Och då har jag en kasse till som ska tvättas också.

Jag tackar alla sömmerskor å prematurföräldrarnas vägnar. Det ni gör är helt fantastiskt. Det är en ära att få packa upp, komplettera och bara begreunna era alster. Ni är verkligen Helt Fantastiska. Ingen nämnd och ingen glömd. Men nedan står de som bidragit till det jag hunnit fotografera hittills, samt föregående inlägg!

Här kommer lite bilder:

 

Martinas bidrag av body hjälpte till att bli hela sett av Birgittas (tidigare inlägg) byxor! Vad jag älskar detta samarbete! Jag väntar in fler kompletterande plagg, lite mössor och så. och så den där IKEA-kassen med kläder som än inte är tvättade… Jag har inte räknat allt än, men jag ska så småningom!

 

Tyvärr har jag ännu inget planerat inlämningsdatum, så jag ska kolla runt lite ifall andra insamlingar är i behov. Jag tror dock att de snart kommer höra av sig så det mesta ska jag behålla till dess.

Tack!

Malin

 

Det här inlägget postades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

Kommentera

