Nytt inför lämning 

Det råder tyvärr lite delade meningar om när nästa inlämning ska ske. De har varit restriktiva med utdelandet och jag har iom det uppmanat ansvarig att börja dela ut till fler eftersom ni fina sömmerskor älskar att sy så mycket! Jag hoppas det kan bli av innan jul. Annars får jag nog börja skicka vidare till behövande insamlingar.

En del har kommit nyligen och det har jag inte hunnit fota än. De på bilderna anlände för 1,5-2 mån sen inför lämning jag ville göra till prematurdagen men det blev inte av.

Ursäkta tråkig bildkvalitet. Blir bättre sen när allt är i sett.

Insänt av:

Tack Birgitta!


Tack Birgitta!

  

Tack Emy för virkade mössor!


  

Tack Eva för underbara filtar!

Det här inlägget postades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

Kommentera

